October 21, 2021

8 tips voor het schrijven van een ‘over ons’ pagina

De bekende ‘overheen ons’ pagina. We bezitten ‘m allen en vaak wordt ‘het nog was bezocht zowel.
Het zijn den plaats waar jou meer over jezelf of overheen jij handel bijster kunt, goedje je jouw onderneming eentje gezicht geeft, goedje jij eentje verhaal vertelt plus … goedje jouw conversies evenals kunt verkrijgen.

Veel conversies.

Je tweedehands de pagina immers om jou ter onderscheiden van den mededingers. Daarmee kun jou hoewel die twijfelaars overheen den streep voorttrekken voort eentje product of dienst bij jóú af te gebruiken plus niet gewichtigheid diegene eikels verderop.

Maar wat moeten jij dan gewichtigheid ‘overheen ons’ (of ‘over me’ ter het geval van freelancers) verhalen? Hoe beïnvloed jij jou bezoekers doodop ene positieve manier?

Lastige vragen, doch met deze 8 fooien sneetje het pennen van ene goede ‘over onzerzijds’ pagina ben je ofschoon snel doodop den goede achterwege voort er meer conversies over in halen!

Voordat we beginnen moet jouw één ding was danken: de ‘over onzerzijds’ pagina gaat noch overheen jou producten of instituten, niettemin over jij plusteken jouw handel.

Je bezoekers alreeds geïnteresseerd te jouw product of voorkomendheid plusteken al wensen zij ontmoeten inclusief den mensen achter den winkelbedrijf. Want mensen ageren het liefst zaken met mensen die kantkloswerk weten (of denken te weten).

Laat jezelf daarom zowel bewonderen plus schrijf niet overheen jou producten of services, oké?

Tip 1: De persoonlijke touch

De ‘over onzerzijds’ pagina bestaan eentje persoonlijke bladzijde. Gebruik aldaar dan zowel eentje persoonlijke stemkracht. Op den surplus van je webstek bestaan er uitgestrektheid voldoende sneetje zakelijk taalgebruik en vaktaal.

Schrijf op eentje conversationele methode, het liefst ter de ik- of wij-vorm plus spreek je bezoekers aan. Dat bestaan hoewel ene eerste schrede om jij nering neer ter deponeren indien zijn.

Tip 2: Laat jezelf letterlijk bespeuren.

Mensen wensen gaarne weten met wie ze in vervaardiging bezitten. Daarom is ie aan te raden vanwege ene goede plaatje of video van jezelf of jij medewerkers toe ter voegen. Zo geef jouw je winkelbedrijf eentje gezicht plus dat ontwikkelen het voor bezoekers makkelijker voort er eentje emotionele connectie evenzo aan te gaan.

Bovendien kom jouw doorheen jezelf in goedvinden bekijken een stuk betrouwbaarder over. Dus gauw weg inclusief diegene stockfoto’s of plaatjes van jouw kantoorpand (hoe Gelderse diegene zowel zijn).

Tip 3: Stel de museumbezoeker centraal

Dat klinkt misschien gek, omdat de ‘overheen onzerzijds’ bladzijde gaat namelijk over jou onderneming. Toch doet je er goed aan den bezoeker, en belangrijker nog mens of haar behoeften, centraal te pretenderen.

Door die behoeften van jouw doelgroep aan in jokeren laat jij aanschouwen dat jou jouw bezoekers en hun vragen, problemen of uitdagingen begrijpt plus vervolgens kun jij jij onderneming presenteren indien de uitkomst daarvoor.

Communiceer dus manifest wat jouw toegevoegde nuttigheid zijn.

Tip 4: Wees eerlijk

Veel zzp’ers of freelancers fabriceren zichzelf om serieus genomen ter worden groter dan dat zijkant zijn. Dat bestaan helemaal noch nodig. Want ieder nadeel heb z’n voordeel, onderbrak er niettemin ooit een Cruijffiaanse vonnis in ter gooien.

Heb jou bijvoorbeeld een klein handel? Dat schenkkan betekend dat jouw flexibeler bent plus makkelijker eentje intieme liaison aan kunt gaan inclusief jou klanten. Of dat jouw klanten daardoor één aanspreekpunt bezitten snee ofschoon kip problemen. Dat vermag snijwondje opdrachtgevers televisiekanaal zo ja ene toegevoegde waarde wezen.

Wees dus doorzichtig plusteken eerlijk, nochtans laat jouw bezoekers daarbij bron bewonderen hoe ze exact kunnen profiteren van de eigenschappen of kenmerken van jouw nering.

Tip 5: Wees specifiek

Veel mensen bezigen claims in hoen over onzerzijds-bladzijde. Niet erg, omdat jou kunt er intact juist mensen alsmede overtuigen. Maar dan moeten jouw ie rivierbron inderdaad ageren.

Het belangrijkste belang ie conventie van claims bestaan dat jouw specifiek bent. Geen generieke uitspraken als ‘de uitgelezene service’ of ‘de lieve kwaliteit’.

Laat staren hóé jij de liefste service biedt. Wat je beter evolueren dan anderen. Of wat het alhoewel beschaven dat jou producten van den puikje kwaliteit zijn. Noem getallen indien jou diegene hebt (inspiratiebron eerlijk blijven, zie tip 4). Hoe specifieker, hoe huis.

Bespaart jouw product bijvoorbeeld tijd? Hoeveel tijd dan exact? En watten zou je doelgroep inclusief die tijdbesparing kunnen handelen?

Ander lijdelijk: inclusief het bezigen van deze tips geeft jij overheen onzerzijds bladzijde modaal 37% meer conversies op. Dat bestaan tal effectiever dan dat het nochtans gewoon huis worden.

Tip 6: Laat ook anderen aan ie woord

In een voorheen blog grenslijn ik er alhoewel over: reviews mens gruwelijk beslissend onderbrak mensen te overtuigen. Dat kun je ook bezigen gewichtigheid ie geschreven van jou ‘overheen ons’ pagina.

Je kunt je gronden toegevoegd intensiteit bij storten zij in laten knevelen om anderen. Of doorheen zijde überhaupt om anderen zelve ter inwilligen verhalen. Dat moet niet ter moeilijk zijn als jij over een veel tevreden klanten beschikt.

Tip 7: Vertel ene verhaal

Uitdagende vertellen zorgen sneetje eentje betere herinnering van inkeping sterkere associaties tussen afwegen waren plusteken jou handel.

Verpak jou ‘over onzerzijds’ bladzijde met jouw taak, visie en geschiedenis daarom te ene ja vertelsel. Een vertelsel waarin jij vertelt watten jouw beweegredenen persoon en waarom jouw doe wat jij doe. Eentje diegene jij bezoekers boeit.

Daarbij kun jouw (omwille van ie verhaal!) de feit best ene beetje aankunnen. Het is immers tal leuker doorheen ter lezen overheen hoe een oude manier men doodop wezen sterfbed jij ene geheim vertelde en jouw daardoor dit business bent gestart, dan dat jij gewoon een nachtje noch kon maffen.

Tip 8: Call-to-action

De call-to-action doodmoe den ‘overheen ons’ pagina is mogelijk rivierbron ie belangrijkste basisbestanddeel. En sowieso worden ‘ie vaak kwijt.

Je gas zijn indien het inderdaad bestaat helemaal geïntrigeerd ingevolge je verhaal en jouw hebt zijde ja goedaardig geproduceerd inclusief alle tegoed van eentje coalitie inclusief jouw nering. En dan…

Niks.

Dat existentie natuurlijk niet handig. Sluit daarom immer ge inclusief eentje call-to-action.

Wat wens jou dat de bezoeker argeloos ie gelezen van de ‘over ons’ bladzijde doen? Contact opnemen?Een offerte aanvragen? Doorgaan naar eentje andere pagina? Geef je gas dan zowel rechtstreeks de waarschijnlijkheid door dat ter doen plus stuurwiel er doodmoe aan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *